♥ bicara hati

me sebenanya, tak reti sangat la nak menceritakan apa jua bekenaan diari seharian me kat sini, segan! eheee, sebabnya me ni jenis tak pandai nak bemadah pujangga, menyusun kata-kata indah~ mengatur bintang-bintang dilangit, menyulam lautan langit menjadi rantaian kata-kata indah gemilang tebilang cemerlang! chewah!! salunya semenye spontan je~ ada la satu dua orang yang mengklasifikasikan me ni sebagai SELO! ahahhaha tak kisah lah apa jua dorang nak kata, me ni gini je la orangnya... ^^ kalo sedey ke ape ke salunya me diam je selagi buley... pastu denga lagu kekuat macam nak pecah lubang tinger nyahahhaha... kat opis pun kalo korang nak tau me la yang paling ganjil! sampai bos kata dlm manyak-manyak anak buah dia... me sorang je la yg paling payah nak dibentuknya muahahhahaha!!! mintak mahap la macik bos! wat caner kan~ ^^

tah ek, mende lg nak tulis nih? itu je la kot?! ahahhahaha

selamat malam~ ^^

note : ai reli miss sambadi... huwmmm

2 comments:

~..Smiling Angel..~ said...

LOLZ....setengah tahun x memblog..akhirnya kembali..wakakakaka...

Minahs said...

huhuhuhu... heeeee :-D

Post a Comment