♥ pendakap gigi pepel

saya memakai gigi besi bermula hari ini :D hish rimas!!! rase mcm jongang sket bibir dibuatnye... udah le gigi tak bleh nak katup rapat-rapat!!! pastu bila bercakap pun mcm kena supan santun, tak bleh nak bukak mulut besa-besa seperti kebiasaan, risau besi gigi patah :)) adeh!!!

makan pun cuma bleh makan woti cicah air jek, nak makan nasik ke ape ke semenye serba kerisauan! atas alasan yang sama, takut besi gigi patah :)) nanti kena bayor extra :-s

tu la dia kan, bila nak lawa... sanggup mengharungi ape saje... kunonnye la kan... macam la lawa pasnih :)) wahahahhahaha... apepe pun saya akan berusaha gigih! gigi dah cabut dua batang weh :(( takkan nak bior lopong plak :(( oleh itu, saya telah memilih pendakap gigi berkaler pepel sebagai permulaan :D cantekkkk!!! uhuhuhuhuhu

4 comments:

pari-pari tersenyum said...

wakakakakaka...pepel kaler yu...ai likeeeeeeeee :-x..xdenya patah besi tuh..ade ke takut patah :|

Minahs said...

kawan aku berkali-kali patah :| kamu jangan, ade dia gi tokak ayam goreng =)) bengom tol :-<

Nama Saya Binti Abah Saya said...

uwakakaka..lepas ini mesti lawa.senyum ajer la yer kome!

Minahs said...

lawa la sangat :)) takde maknanya :-j

Post a Comment